pondělí 18. července 2011

Konference

Ráno mě už po šestý začali budit ostatní trainees, který stávali, tak jsem to nevydržel a vstal už před osmou. Byli jsme v obrovském domě (skoro paláci) bohatý rodiny asi s dalšími 10 trainees (všechno kluci). Když jsem se s každým pozdravil, tak jsem si šel zaplavat do venkovního bazénu a pak zkusil sprchu. Jelikož se jednalo o bohatou rodinu, sprcha byla (normálně se tady polívají z kýble), ale s teplovou vodou se můžu na příští 2 měsíce rozloučitJ. Čekala mě evropská snídaně (croissante a čaj), kterou jsem strávil s ostatníma trainees. Dozvěděl jsem se třeba, že můžu jít do vězení za sex před svatbou, nebo že se modlí 5krát denně, každá modlitba má svůj název a kromě těhle 5 povinných jsou ještě mezi nima další dobrovolný. 

Na konferenci jsme měli  jet před 11, takže v krásných půl druhý jsme vyrazili. Naštěstí jsem se dostal i do klimatizovanýho auto, kde byla i Dáda. Konfera byla pro 70 lidí z 6 LCs, všecno trainees z našeho projektu. Jsme tu 6 čechů (ale oni pak jedou na projekt do jiného LC). Klasická opening plennary, která obsahovala kromě tradičních pravidel „be on time“ a „always be happy“ jsou tu pravidla jako „žádný alkohol“, „žádné holky na klučičích pokojích a obráceně“ , „žádný party na pokojích“ nebo nenosit příliš krátký kalhoty (všechny pravidla byly porušeny Evropany hned první večerJ  Přestož Globall village neobsahovala žádný alkohol celkem jsme si ji užili. Česká republika měla jeden z nejlepších stánků.  Global Village končila v 11, museli jsme zorganizovat ještě party na pokoji, kam se nanosil všechen reprezentavní alkohol, který se nestihl na GV vypít. Asi 20 Evropanů a odvážnější Asiati pařili do 2 do rána.

Žádné komentáře:

Okomentovat